Garantie & reparatie

Belling biedt u twee jaar zekerheid! Belling produceert producten van een hoge kwaliteit. Daarom krijgt u de eerste twee jaar 100% volledige garantie op onderdelen, voorrijkosten en arbeidsloon zodat u niet voor verrassingen komt te staan wanneer blijkt dat een servicebezoek noodzakelijk is.

Na de twee jaar volledige garantie kunt u uiteraard nog steeds aanspraak maken op onze servicedienst. Echter dan worden de onderdelen, voorrijkosten en het arbeidsloon wel aan u doorberekend.

Wat te doen bij een storing of mankement

1. Controleer of het fornuis goed is aangesloten. De juiste aansluitschema’s kunt u op deze website terugvinden bij het betreffende model (productpagina).

2. Lees aandachtig de handleiding door om zeker te zijn dat het fornuis juist ingeschakeld is. De volledige – en verkorte gebruiksaanwijzingen kunt u terugvinden bij het betreffende model (productpagina).

3. Is na bovengenoemde controle het mankement nog steeds niet verholpen, dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 08.30 t/m 17.00 uur op het service telefoonnummer van Belling: +31 (0)513-656516.
Buiten kantooruren kunt u uw storing doorgeven via het volgende email adres: service@belling.nl

Voor meer informatie met betrekking tot garantie en reparatie werkzaamheden kunt u contact opnemen via onderstaand formulier:

Neem contact met ons op

Wij zijn op dit moment niet online. Vul uw gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op

Typ uw zoekwoord en klik op Enter om te zoeken