Algemeen

Om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie is het van belang dat u het fornuis registreert. Hiervoor hebben wij een speciale website gemaakt waarop u uw aankoop direct, snel en eenvoudig kunt registreren. Met deze registratie kunnen wij u sneller en accurater van dienst zijn indien u een beroep wilt doen op onze servicedienst.Wij verzoeken u product binnen vier weken te registreren na aankoop.
Klik hier om uw product te registreren.


Wat te doen bij een storing of mankement?

1. Controleer of het fornuis goed is aangesloten. De juiste aansluitschema’s kunt u op deze website terugvinden bij het betreffende model (productpagina).

2. Lees aandachtig de handleiding door om zeker te zijn dat het fornuis juist ingeschakeld is. De volledige – en verkorte gebruiksaanwijzingen kunt u terugvinden bij het betreffende model (productpagina).

3. Is na bovengenoemde controle het mankement nog steeds niet verholpen, dan kunt u het beste een serviceverzoek indienen.

Neem contact met ons op

Wij zijn op dit moment niet online. Vul uw gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op

Typ uw zoekwoord en klik op Enter om te zoeken